21 Ekim 2008

ADALAR POSTASI-212: can kurtaran yok mu?

ADALAR POSTASI
3 Aralık 2005

can kurtaran yok mu?

Emine Cigdem Tugay
Mehmet Selim Tugay
Dilek Turgay
Esen Camurdan
Leyla Ozalp
...



------
From: Leyla Ozalp
Date: Sat, 03 Dec 2005 09:54:39 +0200
To: ADALAR POSTASI
Subject: Temel ilk yardim kursu


Sevgili Cigdem ve Selim,

Maillerinizi dehsetle okumaktayim,
Yazacak, konusacak, kampanya yapacak ne cok sey var...
Gecen hafta bir arkadasimla oglen adaya geldik, insaatlardan ve gurultuden nasil kactigimizi bilemedik, artik Istanbul’da kacacak bir nokta, siginacak bir “ada” kalmadi galiba!..
Temel ilk yardim kursu alma fikri cok dogru, ben hep dusunmusumdur, belki bir dahaki Pazar olabilir mi? Yani 11 Aralik. Biz 17sinde Atina’ya gidiyoruz, bu haftasonu Behic Pazar aksamustu Stockholm’den donecegi icin adada degiliz.
Haftaya her sartta gorusuruz umarim.
Sevgiler
Leyla ozalp



------
From: Esen Çamurdan
Date: Sat, 3 Dec 2005 01:20:45 +0200
To: EADALAR POSTASI
Subject: Re: ADALAR POSTASI: can kurtaran yok mu?

İlkyardım eğitimi almak çok isterim, yılbaşından sonra. Sevgiler.

Esen Çamurdan



------
From: Dilek TURGAY
Date: Fri, 2 Dec 2005 11:00:17 +0200
To: ADALAR POSTASI
Subject: RE: ADALAR POSTASI: vapurda kalp krizi! ve de can simidi!

ilk yardım eğitimini çok önemsiyorum ve burgaz'a ilişkin yardıma hazırım. haberlerinizi bekliyorum. dilek turgay




-----
From: Emine Cigdem Tugay
To: ADALAR POSTASI
Sent: Friday, December 02, 2005 1:58 PM
Subject: ADALAR POSTASI: can kurtaran yok mu?


ADALAR POSTASI
2 Aralık 2005

Kalp krizinde
Yabanci cisim ile nefes yolunun tikanmasinda
Felc (beyin krizi)’te
Kanama ile ilgili acil durumlarda
Bogulma’da
Sok’ta
Yaniklarda
Zorlama ve burkulmalarda
Kirik ve cikiklarda
Bas, boyun ve bel kemigi yaralanmalarinda
Tibbi acil durumlarda / Ani hastaliklarda (diabetik, alerjik, darbe, zehirlenme, isirma ve bocek sokmalarinda...)
Sicak veya sogun neden oldugu acil durumlarda
Bazi vucut yaralanmalarinda...

Acil Ambulans Servisi (112) gelinceye kadar nasil mudahale etmeniz gerektigini yani temel ilkyardimi biliyor musunuz?

Peki ya bilincli, dogru, suratli ilkyardimla olume veya sakat kalmaya engel olabileceginizin bilincinde misiniz?

Aksine bu gecen surede yanlis mudahale sonucu olume veya sakatlanmaya sebebiyet verebileceginizi dusunebiliyor musunuz?

Kanun uyarinca tum kurum ve kuruluslarda calisanlarin yuzde besinin, agir ve tehlikeli islerde calisanlarin ise yuzde onunun
ilkyardim egitimi ve sertifikasi almasi zorunlu! Tum bu acil durumlarda yakinlarimizdan, hic tanimadiginiz sokaktaki adama kadar vicdanen sorumlu oldugumuzun farkinda misiniz?
Temel Ilkyardim ve Kalp Masaji Egitimi
almak istiyorsaniz lutfen
ADALAR POSTASI’na
(operad@e-kolay.net)
bildirin!

Inkilap Obruk,
(Türkiye Kızılay Derneği Ilkyardım Uzmanı, AUI/ASHI First Aid/CPR Instructor 33837, DAN Oxygen Instructor 60922EI)
belirledigimiz bir Pazar gunu Ada’ya gelerek
bizlere
Temel Ilkyardim ve Kalp Masaji Egitimi
hakkinda bilgi verecek!

ADALAR POSTASI’nin ulastigi adresler
disinda da tanidiklarinizi haber edebilirsiniz.

Sizlerden cevap bekliyoruz...