21 Ekim 2008

ADALAR POSTASI-220: can kurtaran yok mu?

ADALAR POSTASI
4 Aralık 2005

11 Aralik 2005 Pazar
14:00-15:30
saatleri arasinda

Buyukada Iskelesi’ndeki Turing Cafe’de

Sayin
A. Inkilap Obruk*
(Turkiye Kizilay Dernegi Ilkyardim Uzmani, AUI/ASHI First Aid/CPR Instructor 33837, DAN Oxygen Instructor 60922EI)

“Temel Ilkyardim ve Kalp Masaji Egitimi”

hakkinda bir konusma yapabilir!

Katilmak isteyenlerin
ADALAR POSTASI’na

operad@e-kolay.net
isimlerini bildirmelerini ve duyuru icin yardimlarini rica ederiz.


+ Saat 13:00’da Bostanci’dan kalkan vapur 13:40’ta Buyukada’ya variyor!

can kurtaran yok mu?

Emine Cigdem Tugay
Mehmet Selim Tugay
Dilek Turgay
Esen Camurdan
Leyla Ozalp
Dilek Zaptcioglu
...

* A.İNKILÂP OBRUK
Uluslararası İlkyardım ve CPR Eğitmeni

Ankara’da doğdu. ADMMA Mimarlık Fakültesi’ni bitirdi. Ankara Üniversitesi’nde Yüksek Lisans çalışmasını tamamladı. Devlet tarafından gönderildiği A.B.D.’nde ileri düzeyde İlkyardım ve Cankurtarma eğitimi gördü.

Uzun yıllar Türk ve dünya gençlik kuruluşlarında İlkyardım konularında eğitim verdi. Bu konuda ilkyardım bilgilerini de içeren “İzcilik” adlı bir kitabı yayınlandı. Balıkadamlar Spor Kulübü kapsamı içinde yer alan Türkiye’nin tek sivil sualtı arama kurtarma gurubu olan (Sualtı Arama Kurtarma Timleri) SAKUT’un kurucu başkanıdır. Gölcük depreminde bölgeye ilk giren resmi ve özel kurtarma guruplarını yönetmiştir.

Bir dönem İstanbul Üniversitesi Sualtı Teknolojisi Bölümü’nde “İleri Dalış Teknikleri” dersleri verdi. Kurulmasında etkin olduğu Emniyet Genel Müdürlüğü Sualtı Özel Polis Timleri ve Jandarma Genel Komutanlığı Sualtı Özel Timleri başta olmak üzere bir çok kuruluşa “Kurtarma ve İlkyardım” eğitimi vermeyi sürdürmekte, tüm kazalarda uluslararası Acil Müdahele, Temel İlkyardım, CPR, AED ve Acil Oksijen Yardımı eğitimi ve sertifikası vermeye yetkilidir. Halen Türkiye’de Cankurtarma yetiştiren tek resmi kuruluş olan Türkiye Sualtı Sporları Federasyonu -TSSF başkanıdır.

Sertifika ve diplomalar :


The American Health & Safety Institute (ASHI) First Aid / CPR Instructor Trainer
Amerikan Sağlık ve Güvenlik Enstitüsü İlkyardım ve CPR Eğitmen Eğiticisi
International Medic First Aid Instructor
Uluslararası Tıbbi İlkyardım Eğitmeni
DAN Oxygen Instructor
DAN Acil Oksijen Yardımı Eğitmeni
International Life Saving Federation – ILS Instructor
Uluslararası Cankurtarma Federasyonu - ILS Eğitmeni


Temel İlkyardım/CPR ve Oxygen Provider Eğitimi vermekte olduğu bazı kuruluşlar :

Jandarma Genel Komutanlığı Özel Asayiş Komutanlığı
Emniyet Genel Müdürlüğü Deniz Polisi
İstanbul Üniversitesi Sualtı Teknolojisi Bölümü
Balıkadamlar Spor Kulübü
SAKUT Sualtı Arama Kurtarma Timleri
BP Petrolleri A.Ş.
BP Gaz A.Ş.
BP Taşımacılık A.Ş.
OMSAN Taşımacılık A.Ş.
Şişe Cam Sanayi ve Tic. A.Ş. Fabrikaları
Finansbank
Coca Cola A.Ş.
Efes Pilsen A.Ş.
Yazaki Otomativ A.Ş.
Doğal Hayatı Koruma Vakfı
Doğal Hayatı Koruma Derneği

A.İNKILÂP OBRUK
ASHI First Aid/CPR Instructor 33837 - DAN Oxygen Instructor 60922EI MFA International Instructor 43832
ILS International Life Saving Federation Instructor EGY 82-05
F.Kerim Gökay Cad. Ortaklar İş Merkezi 71/53 Söğütlüçeşme Kadıköy-İstanbul tel: 0216 418 44 30 fax: 0216 418 44 57
gsm: 0532 293 39 81 e-mail: iobruk@ tnn.net www.inkilapobruk.org