03 Temmuz 2008

ADALAR POSTASI-170: kahta'dan bir mektup var!

ADALAR POSTASI
24 Kasım 2005

her gün ders anlatmaya girdiginiz siniflarda,
acinacak halde olan, üsüyen çocuklari görüp,
her sabah ayni buruklugu yasamanin
benim ve diger ögretmen arkadaslarim için
ne kadar zor bir durum oldugunu anlatabilmek
ve her gün ayni saatlerde, ayni yerde, ayni çocuklari
ayni perisan halde görmenin
verdigi üzüntüyü vurgulamak ve paylasmak
amaciyla sizlere tekrar yazmak istedim.

Fotograflarindan bazilarini ekleyerek
hissettiklerimizi hissetmenizi istedim.

Bireysel çabalarimiz yetersiz kalmaktadir.
Bu çocuklarin desteginize gerçekten ihtiyaçlari var.

Bu çocuklarin bir çok eksigi bulunmaktadir.Bu eksikleri
sizlere kisa basliklar halinde iletmekte yarar olacagini
düsünüyorum.

-Okulumuzda kütüphane ve kitap bulunmamaktadir.
-Ögrencilerimizin kislik giysilere ihtiyaçlari vardir.
-Ögrencilerimizin kirtasiye malzemesine ihtiyaçlari vardir.

Saygilarimla...

Açik adres ve telefonlarimiz asagida bilginize sunulmustur.
Her türlü desteginizden dolayi simdiden sonsuz tesekkürlerimi sunarim.

(Bu yardim talebini destek olabilecek yerlere iletirseniz daha verimli
sonuçlar ortaya çikacaktir.)

Adres: Celal Bayar IÖ
Yeni Mah.Celaleddin Cad
02400 Kahta/ADIYAMAN
tel: 0416 726 02 17

Celal Bayar Ilkögretim Okulu
Idareci ve ögretmenleri adina;

Bilal ZEMIN
Türkçe Öðretmeni
0505 500 96 34