15 Kasım 2008

ADALAR POSTASI-229: bendeniz de bir "hıyar" mıyım?

ADALAR POSTASI
9 Aralık 2005

Elbette her cip sahibi HIYAR degildir tenzihiyle ihtiyactan cip sahibi olan dolayisiyla da hiyar olmayan Vapurlarimizi Vermiyoruz Kampanyasi’nin Vapur Izleme Grubu uyesi saygideger ve de sevgili Cemal Beskardes'ten gelen pek hos mektubu yayimliyoruz...
)O(


From: Cemal Beskardes
Date: Thu, 8 Dec 2005 14:49:02 -0500
To: ADALAR POSTASI
Subject: RE: ADALAR POSTASI: Bendeniz de bir "HIYAR" miyim?

Sevgili Emine Cigdem,

Belki de bilmiyerek zülfü yare dokunmussun: Ben yaklasik 20 yildir bir arazi tasiti (off-road merakim ve hobi ciftciligim nedeniyle) yani "jeep" ya da cip sahibiyim. Ama ben, belki de yazinda kastettigin gibilerden, asfalt yolda hava atmak icin arazi tasitina binenlerden degilim... Bu nedenle her cip sahibini bir "HIYAR" olarak gösteren ifadeyi hak etmedigimi düsünüyorum. Istemiyerek beni incittigin icin, yarinki ADALAR POSTASI'nda beni ve benim gibi ihtiyactan cip sahibi olanlari tenzih etmeni
bekliyorum...

Halbuki ben sana baska bir sey sormak icin dizüstümün karsisina gecmistim: TURING CAFE'nin durumu netlesti mi? Konferansa katilim belli oldu mu? Mehmet Selim Baki'ye haber verebilecek misiniz? (Hafta sonlari Ada'da kaliyormus.)

Sevgiyle kaliniz.

M. Cemal Beskardes

Hamis: Bu yaz Catalca'daki sebze bahcemde yetistiridigim BADEM SALATALIKlardan sana ve Selim'e armagan edecegim...