15 Kasım 2008

ADALAR POSTASI-243: o ne demek?

ADALAR POSTASI
17 Aralık 2005

11 Aralik 2005 Pazar gunu Buyukada Iskelesi Turing Cafe’de, Turkiye Sualti Sporlari Federasyonu Baskani ve Uluslarasi Kurtarma ve Tibbi Ilkyardim Egitmeni Sayin Inkilap Obruk, “Temel Ilkyardim ve Kalp Masaji Egitimi” konulu konusmasinin ardindan dinleyicilerden gelen sorulari cevaplamaya basliyor. Derken pek genc bir hanim kizimiz el kaldiriyor...



- Soyle canim.

- Eger ki insan, bir ailede bir insanin cocugu olmuyorsa, bir iki sene bekledikten sonra, tup bebek diye bir sey var, insanlar yaptiriyor. O ne demek?

- Eyvah!!!

Gulusmeler...

- Konusma sanatinda sıkısırsaniz soru sorun derler... Senin adin ne?

- Betul.

- Betul kac yasindasin?

- 11.

- Peki ben sana bildigim kadar anlatacagim, bu konunun uzmani bir doktor olmadigim icin. Tup bebek, cocugu olmayan anne ve babalara tibben destek verilerek cocuklarinin olmasinin saglanmasi demek. Iyi kivirdim mi?

- Iste bu “Anne beni leylek mi getirdi?” sorusunun yeni versiyonu herhalde!

Gulusmeler...